Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Σύντομα κοντά σας το νέο μου δημιούργημα!!!
Σε λίγες μέρες φίλοι μου κι αγαπημένοι μου αναγνώστες, θα κρατώ κι εγώ μαζί με εσάς, ένα βιβλίο μου που ήταν όνειρο και τώρα γίνεται πραγματικότητα.
Είναι απίστευτο το συναίσθημα να βλέπεις ένα έργο σου να παίρνει μορφή. Μετά από σχεδόν τρία χρόνια σκληρής έρευνας, όχι για εμένα αλλά για όσους ήταν κοντά μου, γιατί εκείνοι έπρεπε να υπομένουν τις πολύωρες απουσίες μου και την κάθε είδους τρέλα μου, γιατί για εμένα αυτά τα τρία χρόνια ήταν το πιο όμορφο ταξίδι της πολύ μικρής συγγραφικής μου πορείας ως τώρα.
Οι πόρτες άνοιγαν η μία μετά την άλλη και οι καρδιές με υποδέχονταν με τον καλύτερο τρόπο, σε έναν κόσμο άγνωστο, αλλά υπέροχο, πιστέψτε με!
Οι εκδόσεις ΕΞΗ πραγματοποίησαν αυτό το όνειρο, αγγίζοντας το με προσοχή κι ευαισθησία ανθρώπινη και γι' αυτό τους ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!!!
Αλλά το μεγαλύτερο ευχαριστώ ανήκει σε όλους εκείνους που μ' εμπιστεύθηκαν και με βοήθησαν να το ολοκληρώσω!!!
Τιμή μου που τους γνώρισα και αξιώθηκα τον τίτλο της φιλίας τους και της εκτίμησής τους!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου